Tänään oli eka virallinen koulu päivä, koska eihän eilistä voi ees koulu päiväks kutsua. (2h koulua)

Tän jakson ajan mulla on kemiaa perjantain vika tunti. c); Ei millään jaksais vielä ku siinä kirjotetaan niin paljon. Eli tänään mulla oli kemiaa ja se maikka höpötti jotain protoneista ja siitä kuinka niissä on positiivinen sähkövaraus. Mä olen sitä mieltä että mä oon protoni, koska mä oon aina tosi positiivinen. ( Yksittäisiä ketutus hetkiä ei huomioida) :D

Sitten se puhu myös neutroneista( varaukseton) ja elektroneista (negatiivinen varaus) ja mun mielestä ihmiset voi jaotella protoneihin, neutroneihin ja elektroneihin. Eniten varmaan on neutroneja.

Mutta asiasta kukkapurkkiin eli mun päivän asuun.

toppi: Gina tricot

villatakki: ONLY

farkut: Pepe jeans

vyö: Zara

korvikset: Indiska

Tää saattaa vaikuttaa nyt siltä että mä käytän pelkästään ginan toppeja, mutta mulla on puolustus: Ne on hyvä laatusia!!!! :DDDD

    tuleva ydinfyysikko IRIS