HAUDIIIII!!!!!

Ohhoh oli kyllä taas! Eilen mun kännykkä katos :( ja tänään sit mun piti mennä RVP tunnille mut olin nii vääräs paikas et huh huh! Eli ei oo ihan putkeen menny nää kaks päivää. Kännykän sain onneks tänää takasin. Oon muuten miettiny mitä annan mun parhaalle kaverille joululahjaks ja se on ihan kamalan vaikeeta!!!!!! No pitää jatkaa miettimistä. En voi nyt täällä avautua siitä mitä oon ajatellu antaa ku jos tämä ihana nainen lukee tätä. ;DDDD Oon muuten ittelleni aatellu semmosta karvalakkia :DDDD

nelly.com/fi/vaatteita-naisille/asusteet/muut-asusteet/barts-622/kamikaze-622000-14/

Tommonen olis hieno mut hinta ehkä vähän kirpaisee :D

Kertokaa te mulle että mitä te ostatte/teette teidän parhaille kavereille tai kavereille tai ihan kelle vaan joululahjaks???

 

                    Iris<3