Heeeipp!!!

Viikonloppu meni sitten aika tiukasti poissa kotoa. Ensin olin maililla yötä ja sitten menin siskolle helsinkiin. Oli kyl tosi kiva viikonloppu maililla pelatti vanhaa kunnon kaninloikkaa :DDD

Oli kyl tosi kiva ilta, kiiitos maili <3

*****************************************************************************************************************

Sitte lauantaina mä lähdin helsinkiin siskolle. Ekaks käytiin syömässä rafaellossa ja sitten kahvilla barcelonassa.

Rafaellossa syötiin alkupalaks puoliks toi kampasimpukka ja jotain ravun pyrstöjä. :DDD Pääruuaks mä soin pitsaa jossa oli jokiravunpyrstöjä ja rucolaa.  Sisko söi jotain pastaa. (: Jälkkäriks sitte mä söin cappucino pannakottaa ja sisko ihan mahatavaa joulujuustokakkua ! HIHIHIH oon puhunu tässä vaa nyt ruuasta! :D No sitte ruokailun jälkee vuokrattiin rare export ja kung fu panda 2 ja niitä katteltii ja syötiin popparia.

hihih olen hamsteri!

**********************************************************************************************************************************

Sitte sunnuntain tehtiin lasagnee ja katottiin telsuu veljen ja siskon kanssa.

 

 

                      Iris<3